Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Hospitalet har fått ny nettside

Tirsdag 21. april lanserte Betanien Hospital nye nettsider som inngår i felles nettløsning for spesialisthelsetjenesten.

Publisert 21.04.2020
En mann med briller

Alle de offentlige sykehusene, helseregionene, og alle private ideelle sykehus i landet er nå en del av felles nettløsning på helsenorge-plattformen som kalles "Felles nettløsning for spesialisthelsetjenesten". Løsningen innebærer at helseforetakene har fått felles design og struktur og kan dele informasjon på tvers av nettstedene.

Nettsidene er skreddersydde for å dekke behovet for både praktisk informasjon og informasjon om diagnose og behandling. Nettsidene skal være en del av behandlingsforløpet og bidra til å tilfredsstille behovet for informasjon som mange pasienter har.

Nettsiden er fremdeles under arbeid

Nettsiden til hospitalet er lansert, men er fremdeles under arbeid. Vi jobber videre med å lage og beskrive flere behandlinger. Dersom du ikke finner behandlingen du leter etter betyr det ikke at den ikke tilbys. Vi publiserer løpende behandlinger og informasjon når det er klart til bruk.